Kup teraz - zapłać później z PayPo!
W naszym sklepie możesz kupować nie posiadając środków na koncie dzięki płatnościom: PayPo oraz Twisto.
Podczas składania zamówienia wybierz jedną z tych płatności. Niezależnie od wybranego sposobu płatności, zamówienie opłacasz dopiero po otrzymaniu produktów - nawet do 30 dni po! Wystarczy, że wybierzesz jeden ze sposobów płatności odroczonych i przejdziesz krótką weryfikację online.
To proste! Zobacz, jak to działa!
PayPO
Płatności odroczone PayPo to usługa polegająca na odroczeniu zapłaty w sklepie internetowym. Klient dokonuje zakupu i bez żadnych dodatkowych kosztów, może zapłacić w ciągu 30 dni od transakcji albo podjąć decyzję o spłacie wartości zamówienia w 4, wygodnych ratach.
Korzyści:
- Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwrot swoich pieniędzy.
- Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.
- Jesteś objęty Gwarancją Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
- Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
- Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
FAQ
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Twisto
Co to jest Twisto?
Twisto to metoda zakupu, która pozwala Ci zapłacić za zamówienie po uprzednim sprawdzeniu go w domu. Bez rejestracji, podawania wrażliwych danych np. PESEL. Szybko, bezpiecznie i wygodnie! To nie jest pożyczka - zakup z Twisto nie wiąże się uciążliwym oprocentowaniem lub formalnościami.
Jak mogę skorzystać z Twisto?
Wybierz Zakup z Twisto na etapie wyboru metody płatności za zamówienie – tylko tyle, jednym kliknięciem!
Kiedy i jak dokonuję płatności do Twisto?
Masz 21 dni na opłacenie zakupów od dnia złożenia zamówienia. Jeśli wpłacisz na konto Twisto należność za swoje zakupy w ciągu 21 dni od dokonania transakcji, Twisto świadczy usługę zupełnie za darmo! Jeśli będziesz chciał/a zapłacić za swoje zakupy później niż przed upływem 21 dni od transakcji, naliczone zostaną odsetki ustawowe w wysokości 14% w skali roku zgodnie z art. 481 § 21 i § 24 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.). Nie martw się - będziemy Cię informować o zbliżającym się terminie płatności, aby pomóc Ci wpłacić pieniądze na czas.
Ile kosztuje korzystanie z Twisto?
Twisto nic Cię nie kosztuje, płacisz jedynie za swoje zamówienie.
Potrzebujesz więcej informacji?
Wsparcie klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem +48 22 263 02 10 oraz mailowo na kontakt@twisto.pl.
Zapraszamy!