Sposoby dostawy

KOSZT DOSTAWY W POLSCE

W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto, koszt dostawy wynosi:

12 zł - Kurier InPost

12 zł - Kurier UPS

8,99 zł - Punkty odbioru UPS Access Point

12 zł - Paczkomaty InPost

 

W przypadku wyboru płatności za pobraniem koszt dostawy wynosi:

16 zł - Kurier InPost

16 zł - Kurier UPS

16 zł - Paczkomaty InPost

14 zł - Punkty odbioru UPS Access Point

 

DARMOWA DOSTAWA

Jeżeli wartość zamówienia przekracza 400 zł to wysyłka jest bezpłatna. Obowiązuje wyłącznie w przypadku dostaw krajowych.

 

KOSZT DOSTAWY DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ

Przesyłki zagraniczne realizujemy wyłącznie do wybranych krajów UE za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS oraz DHL. Poniżej znajdą Państwo cennik przesyłek z zależności od lokalizacji kraju.

Niemcy, Czechy, Wielka Brytania, Rumunia, Węgry, Austria - 45 zł

Francja, Włochy, Holandia, Hiszpania, Litwa, Belgia, Słowacja, Irlandia, Łotwa, Portugalia, Bułgaria, Słowenia, Luksemburg, Estonia - 55 zł

Grecja, Chorwacja, Dania, Finlandia, Szwecja - 79 zł,

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWY

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia i zazwyczaj są dostarczane przez kuriera następnego (roboczego) dnia.

Odbieraj paczki w punktach UPS Acces Point

 

ZNAJDŹ PUNKTY ODBIORU UPS

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który otrzymasz od nas na skrzynkę e-mail.

Paczkomaty InPost: telefony stacjonarne: +48 801 400 100 telefony komórkowe: +48 722 444 000

UPS: +48 22 489 48 77

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Firma UPS oraz Inpost oferuje możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na stronie UPS lub Paczkomatów.

Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?

Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki, jak również otrzymasz odpowiednie powiadomienia e-mail i SMS od firm kurierskich. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.

Kurier nie zastał mnie w domu, jak mam odebrać przesyłkę?

Przesyłkę możesz śledzić w każdym momencie, jak również zarządzać nią. Możesz samodzielnie przekierować przesyłkę i odebrać w najbliższym punkcie odbioru UPS. Niezbędne informacje nt. przekierowania przesyłki otrzymasz na adres e-mail od firmy kurierskiej.

Zaufane Opinie IdoSell
4.67 / 5.00 12 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-08-09
6
2020-08-10
5
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.
Zamknij
pixel